CNR- KİTAP FUARI!

Herkese merhaba bu yazıyı yazmak için biraz geç oldu biliyorum fakat yoğunluktan ancak vakit bulabildim. Pazar günü YGS ye giriyorum da o yüzden ancak fırsat bulabildim. Aslında benim CNR a gitmem inanın çok tesadüfi oldu, arkadaşımla bir teneffüs önceden CNR a gidemeyeceğimiz için üzülüyorduk fakat daha sonra okulun bizi oraya götüreceği haberini alınca o kadar mutlu olduk ki anlatamam.

CNR beklediğim kadar kalabalık değildi ayrıca, nedense bana TÜYAP tan daha ucuz geldi. Üç liraya kitap aldığımdandır belki. Evet yanlış görmediniz üç liraya kitap aldım. Aslında CNR için yazacak pek fazla bir şeyim yok. Okulla gittiğimiz için zamanımız sınırlıydı bu yüzden herhangi bir yazarın imzasını  almak için sıraya da giremedim. Ama tekrardan Baldanberi bloğundan Kübrayı gördüm yine çok sevimliydi. Geçen sefer TÜYAP ta not yazdığı defterime tekrardan tarih ekleyip imzaladı buradan ona çook teşekkür ediyorum. Aşağıda aldığım kitapları fiyatları ile beraber yazıp fotoğrafını koyacağım. Hoşçakalın ve benim gibi bu pazar YGS ye girecek herkese başarılar diliyorum umarım hepimizin sınavı çok iyi geçer.




   1) F. Dostoyevski- Yeraltından Notlar(5 TL)
   2) Antoıne de Saınt-Exuepery- Küçük Prens(3 TL)
   3) Franz Kazfka- Babaya Mektup(6 TL)
   4) Stefan Zweıg- Bilinmeyen bir kadının mektubu(4,50 TL)
   5) Öznur Yıldırım- Yabancı-Veyl(29 TL)


O güne dair ufak bir anı :)

Yorumlar